Strategia

STRATEGIA

czyli przez rozum do serca

Strategia to według nas sposób dotarcia do właściwych emocji. Niezależnie od tego, czy jest to strategia komunikacji, strategia marki czy strategia mediowa. Emocje bez wątpienia wpływają na nasze zachowania. Pobudzając emocje, modyfikujemy nasz sposób widzenia rzeczywistości. Nie istnieją racjonalne decyzje – człowiek rzadko potrafi się wyzwolić ze schematów, z ciągłych przypływów i odpływów adrenaliny, dopaminy czy serotoniny. Przekujemy to na Twój sukces.

Projektowanie graficzne

PROJEKTOWANIE GRAFICZNE

czyli przez serce do rozumu

Reagujemy przede wszystkim na obraz. Wszak obraz działa znacznie szybciej 
i – dla znakomitej większości osób – skuteczniej niż słowa. Ponadto wywołuje całą gamę emocji: radość, pragnienie, zaciekawienie, wzruszenie. Jest skoncentrowaną informacją, która uruchamia jednocześnie niezliczone mapy neuronów w naszym mózgu. Każdy kolor, kształt, proporcja ma olbrzymie znaczenie, z którego często 
nie zdajemy sobie sprawy. To znaczy – my sobie zdajemy, ale Twoi klienci nie muszą.  Dla nich liczy się efekt.

Naming

NAMING

czyli rozum i serce w jednym słowie

Znasz japoński? Które ze słów „Hay ai” i „Osoi” oznacza „wolny”, a które „szybki”? Zapewne bezbłędnie wskażesz właściwą odpowiedź, bo nawet pojedyncze głoski wyzwalają w nas określone emocje. „I” oraz „j” to dynamizm, „s” i „o” kojarzą się 
z czymś wolnym. Takich zależności jest mnóstwo, dlatego wymyślając nazwę, kierujemy się nie tylko rozumem, ale i ufamy emocjom. To daje dobre rezultaty.

Fotografia

FOTOGRAFIA

czyli poza sercem i rozumem

Amerykańska fotografka Dorothea Lang powiedziała kiedyś: „Aparat jest narzędziem, które uczy ludzi, jak patrzeć bez aparatu”. Tak właśnie rozumiemy fotografię – 
nie tylko jako zapis rzeczywistości, lecz także jako uchwycenie tej jej części, która znajduje się poza naszą percepcją. To w pewnym sensie inna, równoległa rzeczywistość. Kontakt z nią pozostawiamy wyspecjalizowanemu studiu Kaszamanna, wspierającym nas w procesie tworzenia marek. Oni wiedzą, jak to zrobić.

Identyfikacja wizualna

IDENTYFIKACJA

czyli moc serca i siła rozumu

Zanim pojawiło się słowo, istniał już znak. Towarzyszy nam od tysięcy lat jako sposób skutecznej komunikacji między węższymi lub szerszymi grupami ludzi. Szwajcarski językoznawca Ferdinand de Saussure pod koniec XIX wieku trafnie podsumował, że znak jest podstawowym źródłem języka. System identyfikacji wizualnej jest zatem językiem, za pomocą którego Twoja firma rozmawia z emocjami klientów. Od lat studiujemy ten język i potrafimy biegle się nim posługiwać. Rozumiemy jego niuanse znaczeniowe i zabarwienie emocjonalne. My po prostu w nim myślimy.